Scan/Advies/coaching

Onderhoud professionaliseren, en ook nog op een veilige manier? Wie wil het niet?
Maar jij loopt vast ook weleens tegen praktische problemen aan, zoals:

  • machines die stilstaan
  • te weinig menskracht
  • de waan van de dag
  • persoonlijk functioneren
  • een verbeterprogramma dat stagneert?

Oplossingen m.b.v. het impliq-model:

1. quickscan maintenance (circa 2 dagen)

  1. concretiseren vraagstelling klant
  2. bedrijfsrondleiding
  3. interviews met steakholders

Resultaat:

  • Overzicht en inzicht in alle onderhoudsprocessen
  • De mate van professionalisering van de onderhoudsafdeling
  • Advies rapport; richting en focus
  • Quickwin.

 

2. Totaal maintenance scan: (circa 5-10 dagen)

  1. bedrijfsrondleiding
  2. interviews met steakholders
  3. analyse werkprocessen

Resultaat:

  • Gedetailleerd inzicht in alle onderhoudsprocesen
  • Groeiscan van het bedrijf, incl. strategie en visie
  • Implementatieplan met prioriteringen en kostenbesparingen.

 

3. DIY-scan

Wil je zelf aan de slag met gecontroleerd groeien in onderhoud?
Volg dan de masterclass: “door strategie, grip op onderhoud
Volg de 1 dags-training: “door strategie, MAXimaal grip op onderhoud

Stuur me alvast tips →

Kun je niet wachten met professionaliseren in onderhoud? Meld je dan aan voor mijn mails en ik stuur alvast tips waarmee je direct aan de slag kan.

4. Consultancy

Een organisatie advies gaat breder, dan een onderhoudsadvies. Vraagstellingen van klanten zijn specifiek en vragen een toegespitste aanpak. Vraagstukken die ik samen met klanten heb aangepakt:

  • Mijn werkprocessen sluiten niet meer aan nu mijn bedrijf verder groeit. Hoe pak ik dit slim aan?
  • De werkdruk is hoog en we willen veilig blijven werken. Hoe gaat dat samen?
  • Ik ben niet tevreden over de facilitaire dienst. Wat moet er anders?
  • Ik krijg niet alles opgelost met de techniek. Hoe verander ik dit met samenwerking?
  • Hoe richt ik mijn onderhoudsafdeling in bij (tijdelijk) afschalen of groei?

5. Coaching/advies (1 op 1/spelvorm)

Steeds vaker krijg ik vragen over persoonlijke ontwikkeling van mensen in een technische setting.

  • Ik loop vast in omgang met een collega,
  • Mijn medewerkers doen niet wat ik wil,
  • Ik heb allerlei ideeen, maar ze luisteren niet,
  • Prive en zakelijk betere balans vinden.

Door de drukke rollen die je als ouder, partner, vriend of zoon willen vervullen, komt het “persoonlijk onderhoud” in het geding.

Het (weer) herkennen van je persoonlijke kwaliteiten (prettige en minder prettige) geeft dan inzicht.

 

Loop jij met een vraag rond en wil je daar eerst eens over sparren? Mail me of bel me gerust.